Gydomasis masažas

Masažas stebuklingai ramina bei padeda atsipalaiduoti, veikia visą mūsų organizmą, pašalina stresą, įtampą ir padeda atsikratyti blogų minčių. Masažo pagalba galima šalinti nuovargį, patobulinti kūno formas, mažinti skausmus. Kiekvienas masažo būdas turi po nedidelę paslaptį, todėl kiekvieno poveikis skiriasi. Reguliarus masažas sumažina nervingumą ir nuovargį, atpalaiduoja įsitempusius raumenis, suteikia sąnariams paslankumo, o visam kūnui (tiek fiziniam, tiek dvasiniam) žvalumo, pakelia nuotaiką ir pagerina savijautą.

Kineziterapija

Judėjimas yra fiziologinis organizmo augimo, vystymosi, formavimosi stimuliatorius ir gyvosios gamtos egzistencijos pagrindas. Judesys ir judėjimas yra svarbiausias pacientų (ligonių) reabilitacijos elementas. Gydymas judesiu mokslinį pagrindimą įgavo tik Renesanso laikotarpiu (XIV-XVI a.), o kineziterapija kaip specialybė susiformavo tik XX a. pradžioje.

Metatarsalgija ir aukštakulnių avėjimas

Metatarsalgija – priekinės pėdų dalies skausmas, kuris vargina daugelį iš mūsų.Paprastai tokio pobūdžio skausmas atsiranda bėgiojant, šokinėjant, ilgai vaikštant ar dėvint aukštakulnius. Tačiau ar vertėtų sunerimti ir kokias priemones reiktų naudoti siekiant išvengti šio nemalonaus pojūčio?

Achilo sausgyslės uždegimas (Achilles tendonitis)

 Achilo sausgyslių uždegimas (taip pat vadinama Achilo Tendonpathy) pasireiškia nuosekliu, aštriu skausmu tiesiog virš kulno. Gali pasireikšti paraudimas ir patinimas, o pažeista lokalizacija, liečiant yra skausminga. Be to, pacientą gali riboti čiurnos sąnario lankstumas.

Blauzdos skausmas

Daugelis mūsų po intensyvios treniruotės, ilgo pasivaikščiojimo arba bėgiojimo lauke pajuntame blauzdos skausmą. Tai natūrali raumenų reakciją į didesnį nei įprasta fizinį krūvį, kai kuriais atvejais į nepatogią sėdėjimo ar stovėjimo pozą.