Elektroninės parduotuvės www.pesplanus.lt prekių /paslaugų užsakymo tvarka ir taisyklės

1. Pagrindinės sąvokos

1.1. Elektroninė parduotuvė – ši elektroninė parduotuvė, esanti adresu www.pesplanus.lt.
1.2. Pardavėjas – UAB Pes Planus : T. Ševčenkos g. 16H-3, LT-03111 Vilnius
, įmonės kodas 302791242, PVM mokėtojo kodas LT100007038614.
1.3. Pirkėjas – asmuo, kuris įsigyja arba užsisako prekių Elektroninėje parduotuvėje .
1.4. Asmens duomenys – Pirkėjo asmens duomenys, kuriuos Pirkėjas pateikia užsakydamas prekes Elektroninėje parduotuvėje, ir Pirkėjo įsigytų prekių istorija, jei tokiems duomenims tvarkyti taikomi Lietuvos Respublikos duomenų apsaugos įstatymo reikalavimai.
1.5. Darbo diena – kiekviena savaitės diena, išskyrus šeštadienį ir sekmadienį bei valstybines švenčių dienas, kurios Lietuvos Respublikos teisės aktų tvarka yra paskelbtos nedarbo dienomis.
1.6. Taisyklės – šios Elektroninės parduotuvės www.pesplanus.lt naudojimosi taisyklės.

2. Bendrosios nuostatos

2.1. Šios Taisyklės nustato bendrąsias naudojimosi Elektronine parduotuve sąlygas. Santykiai, kurių nereglamentuoja šios Taisyklės arba reglamentuoja juos tik iš dalies, reguliuojami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
2.2. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą Elektroninėje parduotuvėje, besąlygiškai patvirtina, kad yra tinkamai susipažinęs su Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis. Pirkėjui nesuteikiama galimybė pateikti prekių ar paslaugų užsakymo Elektroninėje parduotuvėje, jeigu jis nėra susipažinęs su Taisyklėmis ar su jomis nesutinka.
2.3. Pardavėjas patvirtina, kad yra atsakingas už Elektroninėje parduotuvėje užsakytų prekių pardavimą ir įsigytų prekių tinkamą pristatymą, prekių kokybę, grąžinimo sąlygų tinkamą įvykdymą bei kitų teisės aktuose numatytų pardavėjo teisių ir pareigų įgyvendinimą.
2.4. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjui apsiperkant Elektroninėje parduotuvėje, taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu, todėl Pirkėjui rekomenduojama su Taisyklėmis susipažinti kiekvieną kartą apsiperkant.

3.Prekių užsakymas

3.1 Norėdamas užsisakyti prekių iš Elektroninės parduotuvės, Pirkėjas turi išsirinkti pageidaujamą prekę, įdėti ją į krepšelį ir spausti mygtuką „Pirkti“ bei nurodyti PIRKĖJO DUOMENIS( vardą, pavardę, el. pašto adresą, telefono numerį, gyvenamosios vietos adresą), PRISTATYMO ADRESĄ. Privalomi nurodyti duomenys yra būtini Pardavėjui, kad galėtų tinkamai vykdyti Pirkėjo užsakymą. Nepateikęs privalomų nurodyti duomenų, Pirkėjas negalės užsisakyti prekių. Prieš patvirtinant užsakymą turi įsitikinti, kad pateikti duomenys yra teisingi ir atitinka jo pageidavimus.
3.2. Prekių pirkimo ir pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo tos akimirkos, kai Pirkėjas savo elektroninio pašto adresu, nurodytu pirkimo eigoje, gauna pranešimą apie sėkmingai pateiktą užsakymą.
3.3. Užsakymas pradedamas vykdyti po pinigų įskaitymo Pardavėjo banko sąskaitoje momento.Pasirinkus apmokėjimą “ATSISKAITYMAS GRYNAISIAIS KURJERIUI” –po pranešimo apie pateiktą užsakymą gavimo.

4. Prekių pristatymas ir atsiėmimas

4.1.Pagal Jūsų užsakyme nurodytą pristatymo adresą ir pristatymo būdą prekes pristato "Venipak" ar "LP Express" kurjeriai. Į užsienį prekes pristato AB”Lietuvos paštas“.Pirkėjas, įsipareigoja užsakymo pateikimo metu nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.
4.2 Prekės yra išsiunčiamos tą pačią darbo dieną gavus apmokėjimą iki 13 val. Gavus apmokėjimą po 13 val prekės yra išsiunčiamos artimiausią darbo dieną. Pasirinkus apmokėjimą ATSISKAITYMAS GRYNAISIAIS KURJERIUI-prekės išsiunčiamos tą pačią dieną,o gavus užsakymą po 13 valandos artimiausią darbo dieną. Esant nenumatytiems atvejams kiekvienu atveju su Pirkėju yra susisiekiama individualiai.
4.3. Jeigu prekių pristatymas yra neįmanomas ne dėl Pardavėjo kaltės (pavyzdžiui, Pirkėjas užsakydamas prekę nurodė neteisingą adresą, nurodytu adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas ir pan.) arba Pirkėjas neatsiima prekių iš pašto skyriaus AB „Lietuvos paštas“, ar LP Express terminalo nurodytais terminais, Pardavėjas iš anksto neįspėjęs gali nutraukti prekių pirkimo ir pardavimo sutartį. Jei šiame punkte numatytu atveju Pardavėjas nutraukia pirkimo ir pardavimo sutartį, Pardavėjas per 14 dienų grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtą sumą, išskaitydamas iš tos sumos Pardavėjo patirtas prekių pristatymo išlaidas.
4.4. Jei Pirkėjas užsisako prekę, kurios Pardavėjas per šiose Taisyklėse nurodytus terminus pristatyti Pirkėjui negali, Pardavėjas apie tai nedelsdamas informuoja Pirkėją jo užsakymo eigoje nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu ir nurodo galimą prekių pristatymo terminą. Pirkėjui nesutinkant su pasikeitusiu prekių pristatymo terminu, jis gali atsisakyti užsakymo. Tokiu atveju Pardavėjas per 3 darbo dienas nuo užsakymo atsisakymo grąžina Pirkėjui pagal ankstesnį užsakymą sumokėtą sumą.
4.5. Šiame skyriuje numatytais atvejais grąžinamas Pirkėjui sumas Pardavėjas perveda į Pirkėjo atitinkamo užsakymo pateikimo metu nurodytą mokėtojo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas už užsakymą.

5. Prekių kaina ir atsiskaitymo būdai

5.1.Prekių kainos Elektroninėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su priskaičiuotu pridėtinės vertės mokesčiu (PVM). Už prekes Pirkėjas gali atsiskaityti tik oficialia Lietuvos Respublikos valiuta – eurais.
5.2. Prekėms taikoma užsakymo patvirtinimo metu galiojusi prekių kaina.
5.3. Pirkėjas gali atsiskaityti už prekes vienu iš šių būdų:Paysera.lt., El. bankininkystę, bankiniu pavedimu, atsiskaitant grynaisiais kurjeriui.
5.4. PVM sąskaita – faktūra Pirkėjui siunčiama paštu kartu su prekėmis.

6. Prekių garantija, keitimas ir grąžinimas

6.1. Pirkėjui suteikiama galimybė pakeisti jam parduotas prekes kitais gaminiais arba jas grąžinti. Esant nekokybiškai prekei Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjui atlyginti už prekę sumokėtą sumą, ją pakeisti kita ar pataisyti.

6.2. Nepatikusią prekę grąžinti arba pakeisti kitu gaminiu galima jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos, turi visas etiketes, nepažeista originali pakuotė. Pakuotės pakitimai, būtini prekei apžiūrėti, nelaikomi prekinės išvaizdos praradimu.
Prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Jeigu termino pabaiga sutampa su nedarbo diena, terminas pratęsiamas iki artimiausios darbo dienos.
Prekės pristatymo išlaidos nėra grąžinamos. Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas
6.3. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos, vadovaujantis šiomis Taisyklėmis ir prekių įsigijimo metu galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
6.4. Prekės Pardavėjui gali būti perduodamos (grąžinamos) atvykus į Pardavėjo biurą. Kitokios prekių grąžinimo sąlygos gali būti suderintos Pirkėjui kreipiantis į Pardavėją elektroninio pašto adresu Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. arba telefonu +37068560010.
6.5. Grąžindamas prekes visais atvejais Pirkėjas privalo pateikti prekių įsigijimo dokumentus: PVM sąskaitą faktūrą.
6.6.Prekės grąžinimas galimas tik užpildžius nustatytą E.parduotuvės prekių grąžinimo akto formą ( pareiškus apie prekės grąžinimą ją nurodytu e.paštu atsiunčia Pardavėjas).
6.7. Pardavėjas, taisyklėse nustatytais prekių grąžinimo atvejais, už prekes sumokėtus pinigus Pirkėjui grąžina per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gražinimo dienos, pervesdamas pinigus į mokėtojo už prekes banko sąskaitą.

7. Pirkėjo asmens duomenys

7.1. Bet kokiai informacijai, kuri yra susijusi su asmens duomenimis ir kuri yra naudojama Elektroninėje parduotuvėje, taikoma Pardavėjo asmens duomenų apsaugos politika.

8. Baigiamosios nuostatos

8.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
8.2. Kiekvienas ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, kylantis iš šių Taisyklių ar susijęs su jomis bei Taisyklių pažeidimu ar galiojimu, sprendžiamas derybomis, nepavykus susitarti, galutinai sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisme vadovaujantis Lietuvos Respublikoje galiojančiais įstatymais.
8.3. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka ir pagrindais.
8.4. Pirkėjas pageidaudamas pareikšti savo nuomonę, pateikti skundą ar atsiliepimą, gali kreiptis į Pardavėją elektroninio pašto adresu Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. arba telefonu+37068560010, pirmadieniais – ketvirtadieniais 8-17:00 , penktadieniais ir prieš švenčių dienas – 8 – 16:00 val. Atsakymas į Pirkėjo kreipimąsi pateikiamas per 10 darbo dienų.

 

 

 

Elektroninės parduotuvės www.pesplanus.lt Dovanų kupono pirkimo sąlygos ir tvarka


1. Dovanų kuponas suteikia Pirkėjui teisę pasinaudoti Dovanų kupone nurodyta suma.Jei pasirinkta prekė/paslauga viršija kupone nurodytą pinigų sumą-suteikiama galimybė primokėti grynaisiais pinigais ar mokėjimo kortele.
2.Vienu Dovanų kuponu galima pasinaudoti tik vieną kartą. Jeigu keičiant Dovanų kuponą paslaugų/prekių yra įsigyjama ne už visą sumą, skirtumas tarp Dovanų kupono nominalo ir įsigytų paslaugų/prekių nėra grąžinamas.
3.Pateikus Dovanų kuponą atsiskaityti už prekes ir paslaugas, Dovanų kuponas jo turėtojui negrąžinamas.
4. Dovanų kuponas į pinigus nekeičiamas.
5. Perduodant Dovanų kuponus PVM sąskaita-faktūra neišrašoma.
6. Dovanų kuponas galioja 3 (tris) mėnesius, jei nėra nurodyta kitaip, nuo jo apmokėjimo dienos. Pasibaigus galiojimo terminui, kupono galiojimo laikas nepratęsiamas ir pinigai už nepanaudotą kuponą negrąžinami.

Dovanų kupono pristatymas

1. Dovanų kupono, po sėkmingo apmokėjimo, galimas atsiuntimas:
- Pirkėjui, ar dovanos gavėjui;
- į pašto skyrių;
- į LP Express paštomatą.
Kurjeris kuponą pristato per 1-2 darbo dienas. Pristatymo mokestis priklauso nuo pristatymo būdo pasirenkamo užsakymo metu.
2.Elektroninis dovanų kuponas į pirkimo metu nurodytą el.paštą atsiunčiamas sekančią darbo dieną po sėkmingo apmokėjimo.
3.Įsigyjant Dovanų kuponą mūsų parduotuvėse už dovanų kuponą galite mokėti grynaisiais arba mokėjimo kortele.
4. Jeigu iškilo klausimų ar vėluoja jūsų dovana - informuokite mus telefonu : +37068560010
5. Pirkėjas pageidaudamas pareikšti savo nuomonę, pateikti skundą ar atsiliepimą, gali kreiptis į Pardavėją elektroninio pašto adresu Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. arba telefonu+37068560010, pirmadieniais – ketvirtadieniais 8-17:00 , penktadieniais ir prieš švenčių dienas – 8 – 16:00 val. Atsakymas į Pirkėjo kreipimąsi pateikiamas per 10 darbo dienų.