Grįžti į straipsnių sąrašą

Sąnarių skausmas

Sąnarių skausmas

 Sąnarys, tai svarbi mūsų kūno dalis, kuri tarpusavyje jungia du arba daugiau kaulų. Tačiau bėgant metams sąnariai susidėvi, todėl ilgainiui juos pradeda skaudėti. Klausiate savęs, kodėl Jums skauda sąnarius? Priežastys gali būti ne tik amžius, bet ir patirtos traumos, infekcijos, autoimuniniai susirgimai, virusai, kaulų lūžiai. Svarbu pastebėti, jog atsiradus

problemoms su sąnariais, skausmas būna ne vienintelis simptomas, dažnai jaučiamas sąnarių sukaustymas, braškėjimas, užsikirtimas arba jaučiama šiluma. Kai kuriais atvejais sąnarių vietos patinsta arba deformuojasi.

Skauda sąnarius? Kada būtina kreiptis į gydytoją?
Pastebėjote, kad Jūsų sąnarys skausmingas ir labai patinęs? Po treniruotės jį labai skauda? Tuomet rekomenduojame uždėti kompresą ant skaudamos vietos arba patepti ją priešuždegiminiu tepalu. Nepadėjo, o skausmas laikosi jau keletą dienų? Tuomet tikėtina, jog problema - ne intensyvios treniruotės. Dažnai atšalus orui ima skaudėti nesveikus sąnarius, tad tokiu atveju tiesiog būtina kreiptis į gydytoją ir išsiaiškinti, kodėl skauda sąnarius ir kaip juos gydyti. Svarbu paminėti, kad atsakymų į klausimą, kodėl skauda sąnarius, yra išties nemažai ir tik savo srities žinovas, atlikęs tam tikrus tyrimus, gali atsakyti tiksliai.

Dažniausia sąnarių skausmo priežastis
Dažniausiai pasitaikanti sąnarių liga - osteoartrozė. Ši liga pasireiškia sąnario kremzlės irimu ir kaulinių išaugų susidarymu, kurios deformuoja sąnarius ir sukelia didelius skausmus. Osteoartrozė pažeidžia klubo, kelio, stuburo arba rankų pirštų sąnarius ir dažnai sukelia neįgalumą. Štai kodėl susirgus osteoartroze dažnai keičiamas kelio ar klubo sąnarys.

Profilaktika
Jei dažnai skauda sąnarius, rekomenduojame vengti:
• peršalimo;
• per plonų, oro sąlygų neatitinkančių drabužių.

Sudrėkę ar sušalę sąnariai ima skaudėti daug stipriau. Taip pat, jei norite padėti savo sąnariams, rekomenduojame vengti mėsos patiekalų. Mėsą pakeiskite žuvimi, valgykite daug daržovių, imbiero, taip pat papildomai vartokite kalcio ir vitamino C. Nepamirškite ir mankštų: tempimo pratimų, vaikščiojimo šiaurietiškomis lazdomis, o prieš treniruotę būtinai apšilkite. Tokias treniruotes kaip bėgiojimą, ko gero, teks pamiršti, tačiau yra daug bėgiojimo alternatyvų, svarbiausia, nebijokite eksperimentuoti. Kokios mankštos Jums tinka labiausiai patars specialistas.

Nežinote, ką pasirinkti? Pasitarkite su specialistu

GAUKITE IŠSAMIĄ KONSULTACIJĄ TELEFONU +370-685-60010

Taip pat internetu galite rezervuoti laiką vizitui pas mūsų specialistus.
Jurgita Leparskienė
Jurgita Leparskienė
Kinezeterapeutas
Igoris Vyšniauskas
Igoris Vyšniauskas
Pediatras, Ortopedas - protezuotojas
Raminta Šukytė
Raminta Šukytė
Kinezeterapeutas
Raimundas Lapėnas
Raimundas Lapėnas
Ortopedas traumotologas

Klausimai / atsakymai

Nėra jokių užduotų klausimų


Jūsų klausimas sėkmingai išsiųstas

Užduokite klausimą specialistui

Kontaktiniai duomenys (telefono numeris ir elektroninis paštas) svetainėje neviešinami. Jais darbuotojas išsiunčia atsakymą užklausos pateikėjui.