Daugelis mūsų po intensyvios treniruotės, ilgo pasivaikščiojimo arba bėgiojimo lauke pajuntame blauzdos skausmą. Tai natūrali raumenų reakciją į didesnį nei įprasta fizinį krūvį, kai kuriais atvejais į nepatogią sėdėjimo ar stovėjimo pozą.

Dažniausiai toks blauzdos skausmas reiškia paprastą raumenų patempimą. Deja, kartais blauzdos skausmas gali reikšti kiek rimtesnes problemas nei raumenų patempimą, tad jei Jums jau ilgą laiką skauda blauzdos raumenis, reikėtų kreiptis į gydytoją ortopedą ir išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių tai vyksta.

Blauzdos skausmas dažniausiai pasireiškia ne tik tos kūno vietos maudimu, bet ir nuovargiu. Pacientai nuolat jaučia skausmą ne tik nugarinėje blauzdos, bet ir kelio dalyje. Šie pojūčiai dažniausiai atsiranda ilgai stovėjus, intensyviai sportavus ar bėgiojus.

Blauzdos raumens skausmas gali atsirasti dėl: blauzdos raumens ar jo raiščių uždegimo, taip pat skausmo pojūčius kojose gali sukelti padidintas blauzdos raumenų tempimas (tricepsas surae). Perteklinė sąnario pronacija veda prie blauzdikaulio rotacijos apkraunant ir padidinant įtampą blauzdos raumenyse, taip sukeliamas blauzdos skausmas.

Blauzdos skausmas gali būti gydomas: individualiais ortopediniais įdėklais, kurie kontroliuoja perteklinę pronaciją, taip užkertant kelią blauzdikaulio sukimuisi ir sumažinant rotacines jėgas blauzdos raumenyse. Blauzdos rotacija taip pat gali padėti sumažinti ir tricepso tempimą. Taigi blauzdos raumens skausmas gali būti pašalintas, tiesiog reikia žinoti, kaip tai padaryti, geriausią sprendimą pasiūlys ortopedas, tad nieko nelaukite ir kreipkitės į mus.

Plačiau apie blauzdos raumenų skausmą : https://www.pesplanus.lt/blauzdos-raumenu-skausmas

 

Judėkime į priekį kartu!

Pes Planus