Ši mankšta skirta žmonėms, norintiems pagerinti savo fizinę būklę, pakoreguoti laikyseną, palaikyti fizinį aktyvumą ar skausmų prevencijai, puikiai tinka po individualių kineziterapijos užsiėmimų, pašalinus ar sumažinus ūmius skausmus, kaip palaikomoji profilaktinė priemonė, kad skausmai neatsinaujintų.

  Mankštos metu daugiausia dėmesio yra skiriama:

 Sąnarių amplitudžių gerinimui (atliekami statiniai, dinaminiai tempimo pratimai);

  • Įsitempusių raumenų atpalaidavimui (atliekami savimasažo elementai);
  • Liemens (korseto) stabilizavimui, giliųjų ir paviršinių raumenų stiprinimui (atliekami įvairūs tonizuojantys, jėgos, ištvermės pratimai, naudojant elastinės juostos pasipriešinimą, laisvuosius svorius bei savo kūno svorį);
  • Pusiausvyros ir koordinacijos gerinimą (atliekami pratimai naudojant gimnastinius kamuolius, nestabilias platformas).

 Reguliariai lankant šio tipo mankštas kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, sumažėja skausmai lydimi raumenų įtampos, nuovargis ir pagerėja emocinė būklė.

 Rekomenduojame:

  • Pradedantiesiems;
  • Dirbantiems sėdimą ar stovimą darbą;
  • Po ūmių skausmų (pvz., nugaros).
 Nerekomenduojame:
  • Esant ūmiam, potrauminiui periodui;
  • Lėtinio uždegimo metu

Intensyvumas: vidutinis

Trukmė:  60 min

Grupės dydis: iki 8 žmonių

Amžiaus grupė: nuo 18 m.

Užsiėmimai vyksta: pirmadieniais 17 val. ir trečiadieniais 12val.

  Grupinės kineziterapijos užsiėmimo kaina: 10 €

*Būtina išankstinė registracija žemiau pateiktoje formoje arba telefonu: +370 685 60010

 Registracijos forma: https://forms.gle/ibH6UMmrGjrsf2d77

 Prieš pradedant grupinius užsiėmimus rekomenduojame apsilankyti individualioje kineziterapeuto konsultacijoje, registruotis galite numeriu: +370 685 60010

 

O čia galite susipažinti su  specialistais, kurie  padės būti sveikais, atsigauti po traumų ar saugiai siekti užsibrėžtų tikslų sporte:

Kineziterapeutė Jurgita

Kineziterapeutas Emilis

Kineziterapeutas Osvaldas